ماهورماهور، تا این لحظه: 21 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره
معينمعين، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

پسرهاي عزيزم ماهور و معين

معين كارمند كوچك

1394/5/19 10:25
نویسنده : النا
330 بازدید
اشتراک گذاری

معين نازم

روزها كه من اداره ميرم تو پيش مامان بزرگ و بابا اميرمهربون ميري و اونها ازت مواظبت ميكنن .از 9 ماهگيت كه من رفتم سر كار تقريبا تا 7-8 ماه پرستار داشتي ولي به خاطر مشكلاتي كه بود و  مامان بزرگ ديدند داري اذيت ميشي پيشنهاد دادند كه خودشون صبح ها ازت مواظبت كنند .كه از همين جا دوباره ازشون تشكر ميكنيم و دستشون رو ميبوسيم

 

البته بعضي وقتها كه مامان بزرگ و بابا اميرنباشند مثلا مسافرت باشند يا وقتي برسام كوچولو به دنيا اومد و مامان بزرگ دو سه روزي رفته بودن ديدن نوه ي جديد .تو پسر خوشگلم ميومدي اداره پيش مامان .البته يكم خسته ميشدي ولي چيزهايي هم اونجا بود كه برات جذابيت داشت مثل انواع نژادهاي گوسفند كه تاكسيدرمي شدند و يا اكواريوم يا حتي مورچه هايي كه توي حياط هستند و كلي سرگرمت ميكردند

 

اين عكسها رو هم خودت سعي كردي و با گوشي مامان گرفتي:

البته بعضي روزهاش مثل عيد 94 كه داداش ماهور خونه بود من ديگه از خواب بيدارت نميكردم و  حدود 10 بيدار ميشدي و يك ساعتي هم داداشت ازت مراقبت ميكرد و بعد من زود مي اومدم خونه

ماهورجان: تو هم در بچگي زياد اداره اومدي.وقتي پيش دبستاني و كلاس اول و دوم بودي صبح زود با من مي اومدي اداره و سرويس اونجا مي اومد دنبالت و ميبردت مدرسه و ظهر ها هم سرويس مي اوردت اونجا .از كلاس سوم ديگه خودت مستقل شدي و خونه ميموندي و صبح ها وقتي سرويس مي اومد در رو قفل ميكردي و ميرفتي و ظهر هم برميگشتي خونه و خودت غذاتو گرم ميكردي و ميخوردي.

فدات بشم عزيزم كه با اين همه سختي بزرگ شديگریه

 

پسندها (2)

نظرات (0)